​​​​​​

 

کلمه‌ای قویتر

از جنس رنگ

یک نفس زندگی

 

 

 

سلامی برای خداحافظی با کلیشگی تمام ~

گذشتن و رفتن پیوسته.

ولی اگر دلم برای ستاره‌ها تنگ شد چه؟

اندکی تحریف[بی‌شرمانه] در عنوان پست خیالباف عزیز؛

 

اینا قطعا هایکو نیستن، اصن هایکو محسوب نمیشن شوخی نکنید با من!

فقط....... فاجعه‌ای دیگر از من !

ولی با همه‌ی اینا

دوتاشون برای خودم خیلی عمیقن؛ و عکسا هم وایبشونو میدادن پس انتخابشون کردم^^ 

منبع : اینجا^^

اینارو بخونید و از زیبایی هایکوهاشون اکلیلی شوید : 1 2 3

پ.ن : هایکو نوشتنو خیلی دوست دارم... بعد از دیدن انیمه Words Bubble Up Like Soda Pop این علاقه بیشتر هم شده

ولی دریغ از اندکی مهارت،استعداد،خلاقیت،زیبایی؛ دریغغغغ

 

@خانم نرگس 

یه بار دیگه به هایکوهات بی‌احترامی کنی اینارو میکنم تو چشت، با فنوچ هم دست به یکی میکنم ! [ببخشید اینقدر قلدرم 😔😂]

@Dear Space Cat 

از اونجایی که دلمون برات تنگ شده و خیلی وقته نیستی

بیا شرکت کن توی این چالش و به بیان برگردㅠㅠ